Brand in lichtkoepel

Lisse – In een woning aan de Heereweg heeft woensdagochtend korte tijd brand gewoed. Rond 6.40 uur kwam de brandmelding binnen. Waarschijnlijk was kortsluiting ontstaan in een ventilatiemotor op het dak van het huis. Dit resulteerde in een brand in de lichtkoepel van de woning. De brand was snel geblust door de brandweer. De schade aan de woning lijkt mee te vallen. Persoonlijke ongelukken hebben zich niet voorgedaan.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here