ISD Bollenstreek wil weten of klanten tevreden zijn

Bollenstreek – De ISD Bollenstreek wil haar dienstverlening verder verbeteren en laat daarom een tevredenheidsonderzoek uitvoeren. De ISD wil weten hoe tevreden klanten zijn over het contact met de uitkeringsinstantie en de manier waarop de ISD de uitkeringen en voorzieningen regelt. Het onderzoek start medio april 2018.

De ISD voert voor alle inwoners van de gemeenten Hillegom, Lisse, Noordwijk, Noordwijkerhout en Teylingen taken uit op het gebied van de sociale zekerheid en de Wet maatschappelijke ondersteuning, zoals (bijstands)uitkeringen, schulddienstverlening en Wmo voorzieningen. Zo’n 2500 klanten zijn voor dit onderzoek willekeurig geselecteerd. Zij krijgen een brief met vragenlijst thuisgestuurd met het verzoek aan dit onderzoek deel te nemen. Deelname is vrijwillig en anoniem.

De uitkomsten van het onderzoek zijn naar verwachting eind juni bekend. De resultaten publiceert de ISD op haar website.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here