TV- en online campagne Noordwijk gestart

Noordwijk – Noordwijk Marketing is vrijdag gestart met de landelijke tv- en online campagne “Tijd om bij te komen in Noordwijk”. Tegelijkertijd met de aftrap van de campagne is het nieuwe merk Noordwijk onthuld: “Noordwijk. Een verademing”.

Quirine Kamphuisen van Noordwijk Marketing overhandigde de eerste vlag aan burgemeester Wendy Verkleij. Het nieuwe merk Noordwijk staat voor de identiteit van de vier kernen Noordwijkerhout, De Zilk, Noordwijk Binnen en Noordwijk aan Zee. Alle elementen komen samen: van de zee en de lucht via het strand, de duinen en het groen naar de bollenvelden.

De landelijke campagne ‘Tijd om bij te komen in Noordwijk’ moet de Nederlandse bezoeker verleiden om een verblijf in Noordwijk te boeken. De campagne is te zien op tv, online en via social media.

2 REACTIES

  1. Kom lekker ontspannen op het strand van Noordwijk je krijgt de heledag muziek voor niks boem boem boem en niet zo zachtjes ook daar zitten de mensen die een dag naar strand komen echt niet op te wachten wat een klere herie.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in