Brand door barbecue op het strand

Flashlight Fotografie
Noordwijk – Een barbecue is woensdagavond op het strand van Noordwijk in brand gevlogen. Rond 00:45 uur werd de brandweer opgeroepen.
Er was brand ontstaan in een houten afvalbak door barbecueresten. De bak stond in brand maar werd snel gedoofd door de brandweer. Dit ging gepaard met aardig wat rook. Strandpaviljoens zijn grotendeels ook van hout dus voorzichtigheid is zeker geboden met vuur op het strand. De bak is verloren gegaan.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in