Campagne Hartverwarmend Noordwijk even in de koelkast

De banner van Hartverwarmend Noordwijk (afbeelding Noordwijk Marketing)

Noordwijk – Door de aangescherpte coronamaatregelen is de start van de campagne Hartverwarmend Noordwijk voorlopig uitgesteld. Dat heeft organisator Noordwijk Marketing besloten.

De campagne Hartverwarmend Noordwijk is erop gericht om ook in najaar en winter bezoekers naar Noordwijk te trekken. Nu iedereen wordt opgeroepen zoveel mogelijk thuis te blijven, lijkt het Noordwijk Marketing niet verstandig de campagne te starten.

Over twee weken is er een overleg met de deelnemende partijen en zal aan de hand van de cijfers en de dan geldende maatregelen verder worden beslist.

2 REACTIES

  1. Hoeveel geld gaat er naar marketing Noordwijk heel veel geld moeten daar die grote hotels daar niet zelf voor zorgen .Het is toch van de gekken dat een gemeente daar geld in steekt .

  2. In bijna de hele Bollenstreek kan je gratis parkeren (blauwe kaart ) behalve in Noordwijk,laat ze dat eens gratis maken dan komen de mensen wel.Waar in Noordwijk de parkeercontroleurs vandaan komen weet ik niet maar al is de meter een minuut verlopen heb je al een bon.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in