Foto PB

Noordwijk – Een grote bron van ergernis is het uitblijven van een ontvangstbevestiging, volgens de politieke partij Metlef. Burgers en bedrijven krijgen geen reactie op mails en brieven aan de gemeente, ambtenaren of leden van het college.

Raadslid Toon van Tol wil daarom dat mailboxen automatisch een ontvangstmelding sturen met een toezegging voor het tijdstip van beantwoording. Volgens hem was dat technisch geen probleem. Wethouder Ter Hark zei dat de gemeente op de hoogte is van de ergernis en zei binnen afzienbare tijd verbetering toe.

3 REACTIES

  1. Ja eindelijk hebben ze het door je krijgt nergens andwoord op . Is zeker niet interesant wat de mense te vragen hebben . Wel vier of vijf keer gevraagt of er een bankje op het vuurtoren plein gezet kan worden voor de groep ouderen die er altijd zitten als het slecht weer is . Hij staat er na veel gezijk maar nooit geen reactie gehad .

  2. Lijkt me een kwestie van goed fatsoen om van een dienstverlenende, door de burgers betaalde, overheidsinstantie een ontvangstbevestiging te krijgen. Edoch, soms wordt er een bestuurlijke arrogantie tentoongespreid naar de burger. Het is zaak de gemeente te blijven wijzen op het feit dat zij in dienst is van de bevolking en aan haar verplichtingen moet voldoen.

  3. Ik snap niet dat je als oudere gesignaleerd wilt worden op een bankje op het afbraak- en armoedige Vuurtorenplein. Daar word je alleen maar depressief van. Je ziet er geen hond. Zoek een prettiger plek met een afdak met een bank! Daar is het een stuk gezelliger ouwehoeren. Wat let je als ouderen om zelf een bank elders te bekostigen. Niet alles is een taak van de gemeente! De gemeente is geen liefdadigheidsinstelling.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in