Foto Noordwijk Marketing

Noordwijk – De herstelcampagne ‘Tijd om bij te komen’ heeft online ver boven verwachting gepresteerd. Noordwijk Marketing lanceerde de campagne om bezoekers ondanks corona weer naar Noordwijk te trekken.

Met name de social video trok veel bekijks met 152.428 views. Ook boodschappen en advertenties via Facebook en Instagram hebben veel mensen bereikt, net als de video-advertenties via Youtube en Talpa. De bezoekersaantallen op www.noordwijk.info laten een forse stijging zien, met inmiddels meer dan 90.737 bezoekers in 2020.

Ook de tv commercial scoorde goed en werd door 2.284.000 mensen uit de doelgroep tenminste drie maal gezien. De campagne loopt door tot 1 september.

5 REACTIES

  1. Nou daar zijn we blij mee in deze tijd .Alle remmen los.Een bus die de hele dag rijd waar niemand in zit .Wat kost die onzin .

  2. Goed nieuws, ondernemers kunnen het goed gebruiken. Goed voor de werkgelegenheid en de regio. complimenten voor deze campagnes. Azijnzeikers zoals hierboven hou je altijd.

  3. Het is een grote kermis in Noordwijk bij de Digros lopen ze te controleren en op het strand rollen ze over elkaar heen .Het gaat alleen maar om de centen .

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in