
Noordwijk – Een automobilist is zaterdagmiddag naar het ziekenhuis gebracht na een ongeval op de kruising van de Gooweg met de Van de Mortelstraat in Noordwijk. De bestuurder botste tegen een verkeerspaal, mogelijk nadat hij onwel was geworden.
Hij werd voor nader onderzoek en behandeling naar het ziekenhuis gebracht. De auto raakte bij het eenzijdig ongeval total loss en moest worden afgevoerd door een bergingsbedrijf.
Vanwege het ongeval was de Van de Mortelstraat richting Noordwijk aan Zee enige tijd afgesloten.

![[VIDEO] Dek Lisserwegviaduct uit A44 gereden](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/060926lisserbrug-218x150.jpg)




















Dat was even schrikken! Ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat met deze bestuurder? (Geholpen bij het incident)