
Noordwijk – De ijsbaan in Noordwijk is zondagochtend open geweest voor publiek. Dat kon nadat het de ijsmeesters van de NIJC in de nacht van zaterdag op zondag was gelukt om genoeg ijs op de Geversbaan te krijgen. De ijsbaan was vanaf 09:00 uur open.
De NIJC waarschuwde al dat de ijsbaan niet lang open zou blijven, vanwege de zon en de oplopende temperatuur. Om 12:30 uur meldde de NIJC dat de ijsbaan definitief gesloten was. ‘Op naar de volgende vorstperiode’, schreef de Noordwijkse IJsclub op Facebook.
























Toch weer mooi gedaan van de ijsmeesters,veel mensen hebben er van kunnen genieten.