
Noordwijkerhout – Bewoners van de Julianastraat, het Julianaplein, de Emmastraat en een deel van de Beatrixstraat vragen de gemeente Noordwijk het herinrichtingsplan voor hun buurt aan te passen. Ze stellen dat een meerderheid van de bewoners de huidige straatindeling zoveel mogelijk wil behouden. Ze steunen wel de vernieuwing van het riool.
Volgens de bewoners verdwijnen bij het gemeentelijke herinrichtingsplan parkeerplaatsen en wordt onvoldoende rekening gehouden met het karakter van de bijna honderd jaar oude wijk. Zij vinden dat bestaande parkeerplaatsen goed functioneren en vragen ook om verkeersdrempels voor extra veiligheid. Verder willen bewoners huidige parkeeroplossingen behouden en wijzen zij op problemen voor het laden van elektrische auto’s.
De bewoners vinden dat echte bewonersparticipatie heeft ontbroken en vragen de gemeente hun wensen serieus mee te nemen.
























