
Noordwijk – Ilse Kuijt heeft met het 3×3 basketbalteam afgelopen weekend een toernooi in Amsterdam gewonnen. Het was een toernooi in de World Tour.
Driessen vormde samen met de Katwijkse Ilse Kuijt, Evelien Lutje Schipholt en Janis Boonstra het Nederlands Team. In de finale versloeg Nederland een team uit Boekarest met 20-14.
Het Nederlands herenteam met Jan Driessen haalde ook de finale maar verloor met 21-19 van een team uit het Duitse Bonn.


























