Foto: Flashlight Fotografie

Noordwijk – Aan de Adriaan Mouriszweg in Noordwijk is maandagmiddag een auto tegen de gevel van een woning gebotst. De brandweer heeft een inspectie uitgevoerd en alles veiliggesteld en gecontroleerd. De bestuurder van de auto werd door de ambulancedienst gecontroleerd maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. Wel heeft de politie het rijbewijs van de bestuurder ingevorderd. De woning is door het ongeval ontzet. Er is veel schade. De auto is total loss en zal moeten worden weggesleept. Hoe het ongeval kon gebeuren is nog onbekend.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in