Foto: Flashlight Fotografie

Noordwijk – De Action aan De Keuvel in Noordwijk werd donderdagmiddag ontruimd nadat er een gaslucht was waargenomen. Klanten moesten naar buiten en de brandweer kwam met spoed. De brandweer deed onderzoek en kwam uit in een schap in de winkel waar een gasflesje lag. Deze blies gas uit, hoe dit kon gebeuren is niet bekend. De brandweer heeft het gasflesje naar buiten gebracht.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in