Hillegom – In de wijk Elsbroek is een petitie gestart tegen het vertrek van postbezorger Daniel bij PostNL. De bezorger, die volgens bewoners al circa 7 tot 8 jaar in de wijk actief is, zou binnenkort worden vervangen, wat in de buurt tot reacties heeft geleid.

Volgens initiatiefnemers van de petitie is Daniel in de loop der jaren uitgegroeid tot een vertrouwd gezicht in de wijk. Bewoners geven aan dat zijn bezorgmomenten vaak gepaard gingen met kort persoonlijk contact, wat door een deel van de wijk als positief wordt ervaren.

In de toelichting bij de petitie stellen ondertekenaars dat zijn aanwezigheid wordt gemist en dat de bezorging voor velen is uitgegroeid tot een vast contactmoment in het dagelijks leven. De initiatiefnemers roepen PostNL op om het besluit te heroverwegen en Daniel als vaste bezorger voor de wijk te behouden.

2 REACTIES

  1. Daniel is een zeer betrouwbare en zeer spontane bezorger, die ondanks zijn drukke schema altijd de tijd neemt voor een praatje..het zou geweldig zijn als hij nog een tijd bij ons in de wijk mag bezorgen!

  2. Daniel is een betrouwbare en inderdaad een spontane bezorger. Hij weet hoe hij om moet gaan met pakketjes en altijd netjes en beleefd. Geen schade aan de pakketjes. Hij is een goede bezorger en hij zou geweldig zijn als hij bij ons in de wijk mag blijven.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in