Foto: Flashlight Fotografie.

Noordwijk – De Noordwijkse brandweer heeft vrijdag per toeval een gaslek ontdekt aan de Leidsevaart in Noordwijk. De hulpdiensten kwamen eigenlijk voor een controle, maar roken een gaslucht bij binnenkomst. Metingen wezen vervolgens inderdaad op een gaslek.

De gaslucht kwam waarschijnlijk van gasflessen die in het gebouw stonden. De politie zegt dat het ‘aannemelijk is’ dat de gaslucht daar vandaan komt, maar kan niets bevestigen.

De brandweer heeft het gebouw geventileerd. Daarna kon door worden gegaan met de controle van van het gebouw.

1 REACTIE

  1. “gaslek”, “gaslucht”, “gasflessen”? Wat is het nou? Of zullen we maar gewoon zeggen: Een storm in een glaswater?

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in