
Noordwijk – Burgemeester Wendy Verkleij heeft maandag een bedrijfspand aan de Keyserswey in Noordwijk voor een periode van 6 maanden gesloten. Dat deed ze omdat er voorbereidingshandelingen werden aangetroffen die strafbaar zijn op grond van de Opiumwet.
Tijdens deze periode van 6 maanden heeft niemand toegang tot het bedrijfspand. De burgemeester heeft het gebouw gesloten op grond van de Opiumwet.








![[AUDO] Hollandse middag zorgt voor gezelligheid in centrum Lisse](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/Foto-HM-218x150.jpg)














