
Noordwijk – Het A-orkest van harmoniekapel Crescendo heeft zondag het nieuwjaarsconcert verzorgd voor de bewoners van Marente Jeroen in Noordwijk.
In een volle zaal werd meegezongen en meebewogen door de bewoners, vrijwilligers en personeel. Dat ging als vanzelf op de muziek van Zorro, Jesus Christ Superstar en natuurlijk André Rieu. Ook het mooie Memory maakte veel indruk.
Het orkest stond onder leiding van Hessel Veldman en de presentatie werd verzorgd door Willeke Kouwenhoven. Het concert werd mede mogelijk gemaakt door Fonds 1818.



![[VIDEO] Dek Lisserwegviaduct uit A44 gereden](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/060926lisserbrug-218x150.jpg)












![[AUDIO] Droge Kaagweek terug op nieuwe locatie; hitte hindert activiteiten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/062526-Kaagweek2026-218x150.jpg)

![[AUDIO] Droge Kaagweek terug op nieuwe locatie; hitte hindert activiteiten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/062526-Kaagweek2026-80x60.jpg)



