Noordwijk – Uit een klanttevredenheidsonderzoek, uitgevoerd door I&O Research, blijkt dat klanten van de sociale dienst, ISD Bollenstreek, nog steeds tevreden zijn met de dienstverlening. Het onderzoek, gericht op klanten van de Participatiewet, de Wet maatschappelijke ondersteuning en Schulddienstverlening, resulteerde in een algehele beoordeling van 8,1 voor de ISD.

Het onderzoek bestond uit een schriftelijk en digitaal onderzoek dat in juni 2023 werd uitgevoerd. Bijna 700 klanten van de ISD hadden de vragenlijst ingevuld. Klanten gaven de ISD voor de algehele beoordeling, algemene klantgerichtheid en de medewerkers een cijfer van 8,1. Wel bleek dat bij de Wet maatschappelijke ondersteuning klanten minder snel werden geholpen.

Het volledige klanttevredenheidsonderzoek en de resultaten per gemeente zijn beschikbaar op de ISD Bollenstreek website.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in