
Noordwijk – De derde verdieping van Groot Hoogwaak is grondig verbouwd. Over die etage heerste al langere tijd het gevoel dat de visie van het woonzorgcentrum: ‘de beste plek om te wonen’ hier niet van toepassing was, ondanks het fijne team en het mooie uitzicht.
Het werd dus een grote verbouwing. Die ging niet via slag of stoot, omdat ook rekening moest worden gehouden met de brandveiligheid. Als kers op de taart is afgelopen week het balkon op feestelijke wijze door de bewoners geopend.
Zij kunnen nu buiten genieten van de zon, de wind en de zee.




![[VIDEO] Leerlingen Fioretti Lisse herinneren Beatles-optreden in Hillegom met eigen uitvoering: ‘Het was echt geweldig’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/maxresdefault-4-218x150.jpg)








![[Audio] Traditionele Kidszoo Cup opnieuw groot succes bij VVSB](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/DSC09719-218x150.jpg)













![[Audio] Traditionele Kidszoo Cup opnieuw groot succes bij VVSB](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/DSC09719-80x60.jpg)

