
Noordwijkerhout – De brandweer van Noordwijkerhout is maandagavond kort voor 19.00 uur uitgerukt voor een mogelijk gaslek. Bewoners aan het Weversland hadden de brandweer gewaarschuwd vanwege een sissend geluid in de voortuin. Brandweerlieden groeven ter plekke een gat en wisten het probleem snel op te lossen.








![[AUDO] Hollandse middag zorgt voor gezelligheid in centrum Lisse](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/Foto-HM-218x150.jpg)














