
Noordwijk – Het eerste damesteam van de Noordwijkse Zwem- en Polo Club (NZ&PC) heeft de eerste wedstrijd van het seizoen verloren. De Noordwijkse waterpolosters hadden een geringe selectie door blessures en vakanties, waardoor het team de wedstrijd moest spelen zonder wissels. Tegenstander Wiekslag 2 was mede daardoor een stuk sterker: in zwembad Binnenzee eindigde de wedstrijd in 0-17.




![[VIDEO] Leerlingen Fioretti Lisse herinneren Beatles-optreden in Hillegom met eigen uitvoering: ‘Het was echt geweldig’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/maxresdefault-4-218x150.jpg)

















