
Bollenstreek – Door een stroomstoring rijden er vrijdagmiddag geen treinen van, via en naar Haarlem. Reizigers moeten rekening houden met vertraging en uitval op de trajecten rond Haarlem. Volgens de huidige verwachting van de NS duurt de storing tot ongeveer 17:15 uur.
De storing heeft ook gevolgen voor reizigers die via Haarlem naar de Bollenstreek reizen. Zij kunnen hinder ervaren op hun route naar stations Hillegom, Voorhout en Sassenheim.
Reizigers wordt aangeraden om voor vertrek de reisplanner te controleren en rekening te houden met extra reistijd.




![[VIDEO] Leerlingen Fioretti Lisse herinneren Beatles-optreden in Hillegom met eigen uitvoering: ‘Het was echt geweldig’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/maxresdefault-4-218x150.jpg)









![[Audio] Traditionele Kidszoo Cup opnieuw groot succes bij VVSB](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/DSC09719-218x150.jpg)















Sassenheim is Schiphollijn. Niet de lijn Leiden – Haarlem.
Der zijn ook nog iets van STOP treinen die iedere station pakken 🤭🤭
Vanuit Sassenheim is bijvoorbeeld Hillegom, of Haarlem onbereikbaar hoor. (Tenzij je via Amsterdam of Leiden wilt reizen)
Aan de Schiphollijn heb je geen hol als je van of naar Haarlem reist 😉