Foto: Jayden van der Meer

Hillegom – Een bewoner van een woning aan de Mesdaglaan in Hillegom is donderdagnacht naar het ziekenhuis vervoerd. De persoon zou onwel zijn geworden door koolmonoxide in de woning. Dit hebben hulpdiensten ter plekke bevestigd met een koolmonoxidemeter.

Na onderzoek heeft de brandweer een bak van een waterpijp met brandende briketten ontdekt, wat heeft geresulteerd in een concentratie koolmonoxide in de woning. De woning werd ontruimd, maar nadat de situatie weer was gestabiliseerd, konden de andere gezinsleden weer hun woning in.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in