
Noordwijk – Bij biljartvereniging De Kuip in Noordwijk vond zaterdag de clubkampioenschappen Libre en 200 derden plaats. In het onderdeel Libre werd Sam van der Niet eerste en Kees van den Hoonaard kroonde zich tot clubkampioen in het onderdeel 200-derden.
Aan beide onderdelen deden ongeveer 40 mensen mee en om iedereen een kans te geven werd er gespeeld met een handicapsysteem, waarmee de betere spelers meer punten moesten scoren. De meeste biljarters van de club zullen gaan deelnemen in de competitie Duin- en Bollenstreek.
![[AUDIO] Zilkers uiten zorg over asielopvang in politieke vergadering Bloemendaal, veel vragen nog te vroeg](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/060526-tiltenberg-218x150.jpg)


![[AUDIO] Banengroei Holland Rijnland afhankelijk van oorlog Midden-Oosten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/engin_akyurt-gas-station-8626683-218x150.jpg)














![[AUDIO] Senioren worden getest op rotondes, balans en valpreventie](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-11-at-15.16.21-2-218x150.jpeg)







