
Voorhout – De Zonnebloem Voorhout is woensdag naar de voorstelling ‘Op pad met Annie M.G. Schmidt’ geweest. De voorstelling ging over het repertoire van M.G. Schmidt, verzorgd door ’t Huis Theater. De gasten van De Zonnebloem luisterden naar bekende nummers en verhalen.
De gasten zongen mee waar het kon. Na afloop genoten ze nog van een hapje en een drankje.









![[AUDIO] Wethouders benoemd in Lisse, raadsakkoord rond](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/IMG_6484-218x150.jpg)
![[AUDIO] Kees van der Zwet neemt afscheid, ‘een icoon van Lisse’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/SvdV20260625-269-218x150.jpg)












![[AUDIO] Droge Kaagweek terug op nieuwe locatie; hitte hindert activiteiten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/062526-Kaagweek2026-218x150.jpg)





