
Noordwijk – Bezoekers van Winter Wonderland in Noordwijk zijn op Eerste Kerstdag vergezeld door de Kerstman. De Kerstman ging in gesprek met de mensen die onder andere van een warme chocomelk aan het genieten waren.
De foto’s zijn van Richard van Egmond:




![[VIDEO] Dek Lisserwegviaduct uit A44 gereden](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/060926lisserbrug-218x150.jpg)












![[AUDIO] Droge Kaagweek terug op nieuwe locatie; hitte hindert activiteiten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/062526-Kaagweek2026-218x150.jpg)









![[AUDIO] Droge Kaagweek terug op nieuwe locatie; hitte hindert activiteiten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/062526-Kaagweek2026-696x385.jpg)




![[AUDIO] Droge Kaagweek terug op nieuwe locatie; hitte hindert activiteiten](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/062526-Kaagweek2026-100x70.jpg)
in goed Nederlands: het heet chocolademelk of… chocomel, dus geen chocomelk