
Noordwijkerhout – Stichting Winterfeest Duin- en Bollenstreek hield vrijdag voor de tweede keer haar Winterfeest. Dat vond plaats in de feesthal aan de Ambachtsweg. De speciale gasten op het Winterfeest hadden het reuze naar hun zin.
De foto’s zijn van Fred vd Bent.









![[AUDIO] Zilkers uiten zorg over asielopvang in politieke vergadering Bloemendaal, veel vragen nog te vroeg](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/060526-tiltenberg-218x150.jpg)






![[AUDIO] Bregje zwemt pas drie jaar, maar jaagt nu op goud bij Special Olympics](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/061126-Bregje-218x150.jpg)










![[AUDIO] Senioren worden getest op rotondes, balans en valpreventie](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/WhatsApp-Image-2026-06-11-at-15.16.21-2-218x150.jpeg)






waar9m heet t ineens winterweer WOKE?