
Noordwijk – De kerstbomeninzameling van de gemeente Noordwijk leverde op woensdagochtend al voor 12:00 uur tweehonderd bomen op. Bij het inleverpunt Vinkeveld kregen kinderen per ingeleverde boom naast 50 cent ook een lootje voor de loterij. De prijzen zijn aangeboden door Noordwijkse ondernemers.
Foto’s: Richard van Egmond




![[VIDEO] Leerlingen Fioretti Lisse herinneren Beatles-optreden in Hillegom met eigen uitvoering: ‘Het was echt geweldig’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/maxresdefault-4-218x150.jpg)






























Goed plan