foto NHC

Noordwijk – De Noordwijkse Hockeyclub heeft een succesvolle slotdag van het O9-seizoen georganiseerd. Op het sportpark aan de Nieuwe Zeeweg kwamen 36 O9-teams uit de regio bijeen voor een sportieve afsluiting van het hockeyjaar. In totaal deden ongeveer 290 kinderen mee aan het evenement. Ook ouders en begeleiders waren aanwezig om de jonge hockeyers aan te moedigen. Naast de wedstrijden was er volop vermaak met een springkussen, stormbaan en fotobooth.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in