Foto: Jayden van der Meer

Noordwijk – Rookontwikkeling op een van de gangen zorgde er vrijdagavond voor dat in woonzorgcentrum Jeroen aan de Raadhuisstraat dertien kamers werden ontruimd. De brandweer kwam met meerdere voertuigen op de melding af. Er was rook ontstaan nadat een pittenzak te lang in de magnetron lag. Een pittenzak kan gebruikt worden als kruik. De bewoners werden opgevangen in een ander deel van het gebouw. Er raakte niemand gewond. 

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in