foto Flashlight Fotografie

Noordwijk – Op de Golfbaan in Noordwijk is woensdagochtend een auto tegen een woning gereden. Het ongeval gebeurde rond kwart voor elf in de ochtend. Een buurvrouw hoorde een enorme klap. Buiten zag zij dat een auto een paaltje uit de grond had gereden en tegen de woning naast de hare was gebotst.

De bestuurder van de auto zou mogelijk onwel zijn geworden achter het stuur. De politie, brandweer en de ambulancedienst waren snel ter plaatse. De ambulancedienst ontfermde zich over de automobilist. In de woning waar de auto tegenaan reed was een vrouw aanwezig. Zij kreeg glas over zich heen maar raakte voor zover bekend niet gewond.

De woning raakte net als de auto zwaar beschadigd. De automobilist is naar het ziekenhuis gebracht.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in