Op de foto van links naar rechts: directeur-bestuurder Noordwijk Marketing Quirine Kamphuisen, voorzitter KHN Stephan Stokkermans, general manager Tulip Experience Amsterdam Sylvia Pennings, directeur DB4Daagse Tjeerd Scheffer en burgemeester Wendy Verkleij. (Foto: Noordwijk Marketing/Marcel Verheggen)

Noordwijk – De Duin en Bollen Vierdaagse heeft de Noordwijk Promotieprijs 2022 gewonnen. De prijs werd maandag uitgereikt door burgemeester Wendy Verkleij tijdens het zogenoemde Partnerevent van Noordwijk Marketing in het Alexander Hotel. De prijs wordt toegekend aan een persoon of organisatie die Noordwijk het afgelopen jaar zichtbaar, onderscheidend en origineel op de kaart heeft gezet. Andere genomineerden waren de Tulip Experience Amsterdam en Stephan Stokkermans, die zich als voorzitter van de Koninklijke Horeca Noordwijk ingezet heeft voor Noordwijk. De genodigden tijdens het Noordwijk Marketing Event konden stemmen op een van de drie genomineerden.

Hieronder de radioreportage met als eerste Quirine Kamphuisen van Noordwijk Marketing

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in