Noordwijk – Raadslid Morssink van de Partij voor de Inwoners heeft aan B&W vragen gesteld over de uitvoering van het kuuroordprogramma.

Mede naar aanleiding van de ontslagname door de directeur van Noordwijk Marketing wil Morssink weten waarom in de kuuroordvisie is opgenomen dat Noordwijk Marketing geen rol meer speelt in het kuuroord-deel van de marketing van Noordwijk. Ook vraagt hij B&W om een reactie op de opmerking van de scheidend voorzitter van Koninklijke Horeca afdeling Noordwijk, Stephan Stokkermans. In een interview in het Leidsch Dagblad zegt Stokkermans: “Bij de gemeente hebben ze er de mensen niet voor om Noordwijk internationaal te promoten, kwantitatief noch kwalitatief”.

Tenslotte meldt Morssink nog steeds te wachten op een antwoord van B&W op de vragen die hij over het kuuroord stelde in oktober 2022.

 

3 REACTIES

  1. Als B&W op elke opmerking en/of mening over Noordwijk van iemand in de krant moet reageren, zoals de heer Morssink nu verlangt, komen ze aan hun eigenlijk werk niet toe. De heer Morssink en andere raadsleden kunnen zich beter bezighouden met zaken van algemeen belang, en die urgent zijn! Zoals iedereen weet barst het daarvan in Noordwijk!
    Werk genoeg!

  2. Noordwijk lijkt gewoon op de landelijke politiek veel dingen opzetten wat geld kost en na een jaar hoor je er niks meer van .laten ze eerst de urgente kwesties maar eens oplossen . Zoals huizen bouwen die betaalbaar zijn inplaats van een kuuroord .Wat ons alleen maar geld kost .Ze hebben het veel hoog in hun bol doe maar gewoon doe je gek genoeg .Stelletje Amateurs.

  3. Het wordt tijd dat de gemeenteraad vragen gaat stellen over de teloorgang van de Wilhelmina Boulevard. Wat een depressieve situatie aldaar. Afbraak, eentonige betonbouw, grauwheid….je wilt er nog niet dood gevonden worden. Terecht dat de corsowagens niet vertrokken vanaf deze boulevard.

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Plaats hier je opmerking
Vul je naam in