
Sassenheim – TOP heeft niet weten te winnen van Fortuna. In de ereklasse verloren de Sassenheimers met 20-15 in Delft. Fortuna had een sterke ploeg, waar TOP nog steeds laatste staat. Wel kregen de rood-witten goed nieuws: ze hoeven niet meer te vrezen voor degradatie. Door een nieuwe aanpak van het Korfbalverbond wordt de structuur van de Ereklasse omgegooid: 32 ploegen gaan in poules van vier tegen elkaar spelen. Doordat het aantal ploegen verandert van twaalf naar 32 is TOP verzekerd van het feit dat het niet degradeert.




![[VIDEO] Leerlingen Fioretti Lisse herinneren Beatles-optreden in Hillegom met eigen uitvoering: ‘Het was echt geweldig’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/maxresdefault-4-218x150.jpg)


















