Foto: Flashlight Fotografie

Sassenheim – In de parkeergarage bij station Sassenheim is vrijdagmiddag een gestripte auto weggehaald. De daders hebben onderdelen van geparkeerde auto’s gehaald. Wanneer de auto precies is gestript, is niet bekend.

Het zou gaan om de vierde auto in korte tijd. De afgelopen tijd zijn meerdere gestripte auto’s door bergers weggesleept.

De politie onderzoekt de zaak.

8 REACTIES

  1. Joh … raar he , onbewaakt en een broeinest van criminaliteit het wordt steeds gezelliger in Nederland zelfs in het kleine dorpje Sassenheim

  2. Ja, dan moet je maar op Schiphol parkeren en niet je auto hier 2 of 3 weken laten staan, vanwege de centen.
    Nu is de eigenaar veel duurder uit.

  3. Zo zie je maar weer dat posters en spandoeken ophangen geen noemenswaardig effect heeft. Daar heb je toch echt boots on the ground voor nodig…

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in