
Sassenheim – In de parkeergarage bij station Sassenheim is vrijdagmiddag een gestripte auto weggehaald. De daders hebben onderdelen van geparkeerde auto’s gehaald. Wanneer de auto precies is gestript, is niet bekend.
Het zou gaan om de vierde auto in korte tijd. De afgelopen tijd zijn meerdere gestripte auto’s door bergers weggesleept.
De politie onderzoekt de zaak.




![[VIDEO] Leerlingen Fioretti Lisse herinneren Beatles-optreden in Hillegom met eigen uitvoering: ‘Het was echt geweldig’](https://www.bollenstreekomroep.nl/wp-content/uploads/2026/06/maxresdefault-4-218x150.jpg)


























De politie onderzoekt niks, geen tijd en geen interesse, dat is mij ook overkomen !
Ze hebben het veel te druk met boetes uit schrijven daar wordt geld aan verdiend
Joh … raar he , onbewaakt en een broeinest van criminaliteit het wordt steeds gezelliger in Nederland zelfs in het kleine dorpje Sassenheim
Ja, dan moet je maar op Schiphol parkeren en niet je auto hier 2 of 3 weken laten staan, vanwege de centen.
Nu is de eigenaar veel duurder uit.
Alsof het dan normaal is zeg….
Zo zie je maar weer dat posters en spandoeken ophangen geen noemenswaardig effect heeft. Daar heb je toch echt boots on the ground voor nodig…
Zal toch wel op camera staan, gemeente Teylingen?
Ook 2 auto’s bij Getsewoud P+R