Zeg je Rudolf Tappenbeck, dan denk je in Noordwijk aan Huis ter Duin. Maar er is veel meer te vertellen over Tappenbeck. De zussen Heleen en Nicolline van der Spek zijn bezig met een boek over Tappenbeck. Ze zijn te gast in het TV-programma Bollenstreek van Toen.




















Een schitterend Verhaal over de Tappenbeck’s en het Huis ter Duin.Dat wordt een Prachtboek,
dat het ware Noordwijk en zijn Glorietijd in Herinnering brengt
Ik heb zelf 1958 en 1960 in het Huis ter Duin in de Keuken gewerkt en later in De Zeeleeuw 12 Jaar ,een onvergetelijke Tijd.Toen was het een Kuuroord met een sfeer ,die nooit meer terug komt,Jammer.